poniedziałek, 15 listopada 2010

Pomysl

Hej .


Pomysl 1 :

Mam nowy pomysl . Taki ze bedziecie np . pisac wasze problemy z zycia lub ze stardolla , a ja Monika i inni obserwatorzy naszego bloga beda doradzac jak go rozwiazac.
Wiec mozecie pisac pod tym tematem wasze problemy a ja bede je pisac na blogu i podpisywac waszymi nickami .


Pomysl 2 :

Drugi pomysl jest taki ze bedziecie pisac swoje nicki i 1 zdanie a ja bede to umieszczac na blogu . Mozna oglosic sie np . Zapraszam do starbazarku czy glosujcie na mnie ;) Lub cos innego np . kocham stardoll , fajny macie blog itd... Oczywiscie mozecie tez umieszczac linki . ;)
Umieszcze taki post jak bedzie 5 osob chetnych .
Oczywiscie tylko dla obserwatorow .!! ;)

Mysle ze sie podoba ;)

2 komentarze:

  1. To ja zapraszam na mojego bloga:
    stardoll-hooop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No i ok . ;) Dodam to jak jeszcze pare osob oglosi swoja reklame lub co innego ;))

    OdpowiedzUsuń