sobota, 20 listopada 2010

Potrzebna redaktorka !

Potrzebna nowa redaktorka . Niestety zawiodlam sie na monisi zadko co pisze ale nie wyrzuce jej widac ze sie stara , ale nie robi konkursow z nagrodami itd . ..

Wiec kto by chcial zostac redaktorka tego bloga musi odpowiedziec w komentarzu po ta notka na pytania :

1) Jestes super star ?
2) Masz stardollary na robienie konkursow ?
3) Masz czas ?
4) Masz swojego bloga ?
5) Jak tak to podaj link .
6) Co bys dodal na bloga ?
7) Czemu ciebie akurat mam wybrac ?

Odpowiadajcie na te pytania ja wybiore najlepsza .
Oczywiscie musisz byc obserwatorem bloga . Po odpowiedzeniu na pytania podpisujcie sie nickiem .

2 komentarze:

  1. 1) Jestem
    2) Teraz niestety nie, ale można zrobić po 5 sd lub 10 :)
    3) Mam :D
    4) Mam
    5) moda-na-stardolla-blogspot.com
    6) To znaczy ja bym nic nie dodała, tylko zmieniła; tło itp., wejdź na mojego bloga, to zobaczysz jak ja mam :D
    7) Hmmm....no bo mam doświadczenie, kiedyś miałam jeszcze jednego bloga, ale po kłutni z przyjaciółką postanowiłyśmy go usunąć :D


    Gosia_Superstar

    OdpowiedzUsuń