wtorek, 18 stycznia 2011

2 etap ;)

Do drugiego etapu przechodza oczywiscie wszyscy ktorzy sie zglosili czyli :

- karciolina
- kemi14
- nysia 753 *
- Vanessakids *
- Klaudia15d
- Wikamiss13

* oznacza osoby ktore nie dodaly sie do obserwatorow . Jezeli nie dodacie sie w tym etapie zostaniecie zdyskfalifikowani .

Kto by chcial jeszcze sie zapisac to pisac w komciach . Poprostu musisz byc obserwatorem ;))
Pozwalam bo w 1 etapie nie musieliscie nic robic ! :))

2 etap polega na :
- trzeba wystylizowac swoja lalke na bal karnawalowy .
Mozna w albumie w starplazy w sceneri czy w apartamencie . Jak w albumie to podajecie numer strony . Jak w apartamencie czy sklepie to robicie screnna i piszecie link np. na stronie z tinypic.com . !




3 ETAP BEDZIE JAK ODDA PRACE CONAJMNIEJ 5 OSOB !
Aby was zachecic powiem wam co bedzie nagroda dodatkowa za 1 miejsce .
A bedzie tooo jej lalka w naglowku przez jakis czas lub jej link na podstronachpod naglowkiem ale to nie wszystko a o glownej nagrodzie dowiecie sie pod koniec konkursu ! :)

10 komentarzy:

  1. To ja jako lady gaga X DD troche pokombinowałam ;D
    http://img718.imageshack.us/i/gagak.png/

    OdpowiedzUsuń
  2. oki ; ) zaraz dodam linka , jak ubiorę dollkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanko ;D
    mam swój specjalny blog , na którym umieszczam swoją MeDoll do konkursów , poprostu nie chce logować się na TyniPic , więc chciałam się spytac czy mogę wstawić moją medoll na mojego specjalnego bloga?Proszę o szybką odpowiedź!.
    klaudia15d

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie lepiej na Tinypic ? Tam ie trzeba sie logowac ! wystarczy zapisac na pulpit i przekazac i napisac strone . ale jak chcesz . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej kurcze ja tu siedzie jak na szpilkach czy nie możecie się pospieszyć ? : >

    OdpowiedzUsuń
  6. To powiedz im zeby oddali pracee ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. już się zbieram od kilku dni żeby im napisać wykład ^ ^ .

    OdpowiedzUsuń
  8. http://tinypic.pl/6wrqbhoc6wv2
    WikaMiss13

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłam pracę, przepraszam, że tak dlugo ale zapomniałam... Nie jestem za nikogo przebrana, moim zdaniem karnawał to ciekawe połączenia ubrań. Karnawał jest rodzajem imprezy, więc strój jest różnorodny, imprezowy. Do tego kilku kolorowy makijaż.Oto link:
    http://i53.tinypic.com/esloie.jpg

    karciolina

    OdpowiedzUsuń